Saturday, December 31, 2011

SELAMAT TINGGAL....

Salam....

Mama nak ucapkan selamat tinggal......
Tiada lagi dirimu selepas ini....
Dikau beri banyak kenangan.....
Dikau adalah satu lagi perjalanan yang panjang namun terasa singkat...

Sekadar catatan ringkas yang hanya mama yang faham...

Januari....

February....

March....
  • Mama kembali bekerja setelah 6 bulan bercuti.....
  • Papa beli S40 gantikan 850nya...
  • Kenangan tau 850 tu sbb beli masa baru kawen....kalau ikutkan mama sayang lagi...tp papa nak nampak cam org muda sikit....
  • 14/3/2011 - Papa & Mama's 'eniberseri'


April.....

May...
June

July
  • Nothing special..cuma kakak jer dapat beskal baru..yeha!!

August
  • Ramadhan datang...
  • Buyut meninggal di usia lebih dari 100 tahun!
  • Balik kampung raya !!!Best!! Best!
September
  • Qaid's 1st birthday - adik dah pandai cruising!
  • Auntie Haza datang....
Oktober
November
  • Raya haji bertiga....
  • Qaid jatuh 2x dari sofa., satu kali dari walker...berparut sampai sekarang dahi tu...
  • Qaisara 's 1st-dental-visit.
December
  • Qaisara's toilet training started...
  • SBPA..nak pilih ke tak? Terpaksa...
  • Banjir di Johor...cuti dibekukan...tp mama cuti seminggu!!


GOODBYE 2011, WELCOME 2012!!!
Moga yang datang nanti bawa seribu rahmat, kebahagiaan, keadilan, ketenangan, tiada lagi dendam, tiada benci di hati, tiada rasa amarah...yang dimahukan hanya kasih sayang....berpanjangan dari yang disayang, berkekalan di bawah hidayahNYA....



















5 comments:

~najwa~ said...

1st january..to start another new diary ;)

Mama2Q said...

alamak, kalau ikut konsep diary, dah kena tutp la blog ni, buka blog baru, kan?

FarahNur said...

13.8.2011- besday achik Qaisara ngan Qaid.. ngehngehngehhh

Mama2Q said...

apo ke hal plak besday qaid 13.8? ngehngeh la achik korang nih

FarahNur said...

isk.. 13.8 tu besday achik dorang..bukan besday Qaid la..huh