Wednesday, July 4, 2012

Tak boleh tahan tengok

Mula-mula kakak, pastu adik, pastu mama sendiri diserang selsema dan batuk....
Reason mama turut diserang......sbb tgk anak comot berhingus pun mama selamber2 pegi cium diaorang.
Sekali bila mama dah kena dan adik plak dah naik baik, risau sgt nak cium adik, takut adik berjangkit balik...
Tapi mama manalah yang tahan tgk jer anak dia kan?
Dalam satu hari tak cium mesti tak sah hidup .....
 *
*
Mungkin kerana kumpulan darah kami bertiga yang sama, so kalau kena selsema, ketiga2 pun biasanya akan kena....
Tapi Mr Papa boleh rilex jer macam takde pape walaupun dicium2nya kami ni......adakah sebab blood groupnya berbeza? 
Ini teori papa jer ni....mama tak jumpa pulak dalam buku....
Padahal mungkin sebab antibodinya lebih kuat dari kami...


Qaid is playing with his AeroChamber...aerochamber ni utk digunakan bersama inhaler ...selalunya mama bekalkan ini ke rumah babysitter bila penyakitnya menyerang, malas nak bawak mesin nebulizer ke sana..
 
Kakak is trying to be a doctor jugak....main2 dgn aerochamber adik...tgk adik pun layankan juga...walaupun tahu takde inhaler kat situ
 
Tgk kakak sampai moncong2 mulut, nak buka learning cd diaorang....pastu sama2 joget2...


Ni pic kat kampung hari tu...sukanya makan jagung!
Mana boleh tahan tak cium bila tgk muka ni!




5 comments:

hajiMete said...

matcham nk adek lagi tuuu.. ehhheee

gadisBunga™ said...

kalau saya jumpa pun saya tak boleh tahan dari cium cium jugak tuuu

Mama2Q said...

hahaha..hajimete ni..ada2 ajer....
Tp kan, kalau ada adik best gak....hehe

Mama2Q said...

GB- abis tu bila nak dtang cium nya?

sayadankamerasaya said...

aerochamber tak letak kat telinga ker..?

awak..
kita dah pindah blog..
sori tak sempat beritau awak dah jum[a
:)
thanks for the doa