Tuesday, May 1, 2012

Petua Untuk Mengambil Hati ISTERI


Petua Untuk Mengambil Hati ISTERI

1. Memberi hadiah kepada isteri. Walaupun nilainya cuma beberapa ringgit tetapi ia akan dihargai oleh pasangan anda
2. Memuji masakan isteri anda. Memasak dan menguruskan kerja-kerja rumah adalah pengorbanan yang besar dilakukan oleh isteri anda.
3. Temankan isteri anda membeli-belah dan memberi pendapat anda apabila diminta
4. Selalu memeluk dan membelai isteri. Sebelum kahwin haram pegang tangan tapi ramai yang buat, bila lepas kahwin nak sentuh isteri pun susah.
5. Memuji kecantikan isteri apabila dia berhias. Jangan sekali-kali memuji kecantikan perempuan lain didepannya. Ini akan membuatkan isteri anda berkecil hati dan berasa kekurangan.

By: ENSAIKLOPEDIA PETUA MELAYU LAMA

(mama copy paste dari facebook, TQ to the writer ya!) 




p/s : agak2 hujung bulan ni apa Mr Papa nak kasi hadiah kat mama eh?

5 comments:

gadisBunga said...

kadang2 benda tu simple je pun, tapi besar impaknya kan? hihihi~

Mama2Q said...

tul la gb, senang nak buat tapi tak amai org praktik

gadisBunga said...

saya syak Mr Papa akan bagi GF3 lah hujung bulan ni. heheeh~

Naz / Nadz COSK said...

Assallamualaikum Mama2Q..

Best arr baca entry ni.. Lagi best kalau encik2 hubby yang baca kan..hihihihiii..

Mama2Q said...

GB:
hehe Gb, andai lah syak wasangka Gb tu menjadi kenyataan, best giler lah!


Naz: suruh hubby naz baca tau!kekeke