Tuesday, May 29, 2012

Happy Birthday Dear Me

As-salam.

Hari ini, puluhan tahun yang lalu, mama diputerikan di sebuah pondok buruk di tengah sawah.
Yeay, mama juara! ketika itu kerana berjaya mengeluarkan diri dari perut ibu mama dengan jayanya.
Alhamdulillah.
Perjuangan meniti hidup kadang kala senang bagaikan air mengalir, namun kadang kala tidak mudah dan bersulam air mata.
Itu adat hidup.
Hari ini, segalanya telah mama miliki.
Thank you Allah.

Cinta terbesar dalam hati mama:

QAISARA dan QAID....memiliki kalian adalah sesuatu yang terbaik dalam hidup mama!



2905. Ini nombor plate kereta mama.
Nombor ini nampak biasa, tp bermakna dalam hidup mama.
Kata papa, digelakkan JPJ jer beli nombor ni, sbb takde harga.
Bukan macam WWW1 atau WWW5 yang dimiliki Sultan Johor dan Sultan Kedah masing-masingnya.





9 comments:

gadisBunga said...

happy birthday you....semoga yang terbaik sentiasa di jalan mu. :)

*ni gambar lumix kan? nice...!!!! :D

**biar la jpj gelakkan kita, sebab diorg tak tau nilai suatu nombor tu dlm hidup kite kan?

LYAfrina said...

happy birthday dear..
lya doakan moga d mrahkan rezeki serta dpermudahkan sgala urusan d dunia n akhirat.. amin

belogkiter said...

Happy Birthday.. semoga Allah memberkati segala galanya :)

~najwa~ said...

happy birthday mama...
semoga berbahagia selalu...

wah,wah, no 2905 tu beli eh? hehe

Mama2Q said...

GB..TQ dear...amin...
Yups..itu lumix..baru nak belajo2 tekan picu..heheh....

Mama2Q said...

LYAfrina..TQ juga dear...Amin Ya Rabb atas doamu..moga LyA pun sama....

Mama2Q said...

belogkiter..TQ..insyaAllah..amin

Mama2Q said...

Najwa...TQ for the wwish..
heheh...beli tuuu...tp murah jer la...

hajiMete said...

me pon baru pakai WWW ituuu.. ehhheee