Wednesday, May 23, 2012

Kota Cinta Dia



Ini kakak Sara.
Berangan nak jadi perancang bandar/arkitek agaknya.
Nak bina kota sendiri.
Moga jadi realiti.



Tetiba teringat lagu Ibu Kota Cinta.
Huhu....takde kaitan.


Kadang-kadang berangan nak jadi doktor.
Moga jadi realiti juga, jika itu yg terbaik buat kakak atau adik.
InsyaAllah.


***Cuma pesan mama, kalau nak jadi doktor, jadilah doktor pakar, bukan doktor cabuk cam mama....
Bila teringat pasal further study jadi pakar  ni, mama selalu salahkan papa sbb tak kasi mama peluang masa bercinta dulu.......tu la, lambat sgt masuk minang!
(tapi itu alasan jer sebenarnya, kekeke)***




4 comments:

Liza Razak said...

bagus kalau pupuk minat sebegini pada kanak-kanak.suka tgk gambar kakak sara yang no 1 tu.comel ! :)

gadisBunga said...

moga moga kakak akan jadi arkitek satu hari nanti. aminnn. :D

Mama2Q said...

Liza..
thank you...:)
Dia memang minat semua benda, membaca, mengaji, nyanyi, menari, bina rumah mainan...serba boleh gitu! heheh

Mama2Q said...

Gb, apapun dia menjadi, moga dia tetap anak yg soleh, kan?