Monday, June 13, 2011

Papa dah jadi petani la pulok!

Mr Papa dengan kawan2 dia tgh semangat sekarang ni nak berkebun...
Siap sewa tanah utk berkebun...

Mama harap sangat2 tak jadi hangit2 tahi ayam .....
Moga ada hassilnya nanti..tak rugi berbudi kepada tanah..
Pertanian adalah perniagaan...
Dan perniagaan adalah cabang rezeki yang terbanyak....

Layan picture yang mama sempat snap di kebun papa...

kawan baru papa.....
Add caption

himpunan burung bayan...(ke burung kakak tua eh?)

ayam sesat

qaisara sempat posing lagi...

aduh, kena semua gatal la pulak!

cantik sungguh ciptaan Allah

burung2 berkicauan

nampak tak kepala tupai atas tu?

4 comments:

Naz said...

Wahh bagus la hubby you nk berkebun.. Dpt kuarkn peluh juga.. Utk kesihatan badan... Comel la Qaisara.. Qaid sihat ke??

AI said...

- petani moden...

- kjaan msia pon galakkan pertanian ni...pertanian adalah perniagaan...hehe

DrSinga said...

banyaknya burung bayan!!

Mama2Q said...

Naz...alhamdulillah qaid sihat...sara cakap makasih auntie...hehe...
Hubby tu bukan buat sendiri kebun tuh, diupahnya org, so diri sendiri tak berpeluh pun!

AI... hihi..petani manager jer..main upah...

DrSinga...tu la, diaorg tangkap burung tu kat kebun tu...cantik2 burungnya