Friday, February 8, 2013

Alhamdulillah untuk nikmat sihat itu

Salam...
Mama malas nak tulis panjang2...so copy paste dari status facebook mama saja ya....

4 days in hospital, he seems to 'lost' his voice, no words except rengekan dan gelengan kepala, becomes fretful off course, mahu dipeluk 24 jam terutama ketika tidurnya, dan semalam alhamdulillah finally he was discharged well....dan sebaik sahaja di dalam kereta, terus dia melaungkan azan seperti yang selalu dilakukannya di rumah...mungkin dia bersyukur dengan nikmat kesihatan yang Allah kembalikan kepadanya...Sungguhlah nikmat sihat itu, hanya orang yang pernah melalui kesakitan akan lebih menghargainya....kan Qaid Mukhlis?

   
Jalan-jalan kat keliling ward sebelum discharge



 "Sesungguhnya mereka yang diuji Tuhan adalah mereka yang disayangiNYA....kerna itu bersabarlah dan bersyukurlah tika Tuhan mengujimu..."





3 comments:

Dr Singa said...

alhamdulillahhh

hidayahmohamed said...

Tq awak... memberi kekuatan kepada sy... dan rasa lebih bersyukur lepas baca kisah2 qaid, sy baru melahirkn seorang putera 25 weeks... alhamdulillah masih dapat menyentuhnya dalam 22 hari ni...Doakan anak saya juga kuat dan tabah seperti abg qaid..☺.

Mama3Q said...

Alhamdulillah hidayah, moga catatan peribadi saya ini ada manfaatnya....didoakan moga bayi anda juga sihat dan dilindungi Allah sentiasa....amin....