Wednesday, March 14, 2012

Aku terima nikahnya....

14 Mac 2008 ...
Terima kasih kamu kerna menjadi suamiku...
Biar banyak rintangan, banyak onak dan duri...
Akhirnya jodoh itu tiba jua...

Ingat lagi tak ayat ini...."langkah mayat abg dulu kalau ada org nak ambil ayg dari abg"
Heheh...jgn termalu pulak dgn ayat ini ya sayang...
Kerana ayat ini ayat keramat tika itu..menggambarkan betapa cinta kamu kepadaku...
Ayat penawar dukaku tika itu...
Masih aku simpan semua ayat-ayat cinta kamu dari dulu hingga kini....
[Kerana itu telefon antik itu aku masih simpan hingga kini...]

Hari ini, hampir genap 10 tahun perkenalan kita
(tak sangka how time flies)
Dan hari ini genap 4 tahun perkahwinan kita
Masih ada banyak ranjau berliku perlu dilalui...
Namun aku ingin semua ranjau itu akan jadi sejuta kenangan manis buat kita nanti...
Biar perjalanan hidup ini dipenuhi warna warni cinta....
Biar semuanya terpahat di ingatan kita..
Agar bila kita tidak lagi cantik, tidak lagi hensem, tidak lagi gagah perkasa...semua kenangan itu akan jadi ubat untuk kita..
Dan kerana itu juga aku ingin mencipta seberapa banyak kenangan dalam hidup ini....

Ini..hadiah dariku....tak seberapa..tapi...biar bermakna, kan?



(sebenarnya diri sendiri yang teringin nak baca..hehe....belikan hadiah ini agar sama2 dapat manfaatnya..)


SAYANGKU..Happy ANNIVERSARY..moga jodoh kita kekal hingga ke syurga Ilahi...amin....



6 comments:

~najwa~ said...

happy anniversary~

hari tu beli, ada sikit lagi nak habis baca;)

MaryaYusof said...

As salam mama2Q,

Happy Anniversary! Barakallahulakuma...

What a perfect gift!

Sangat suka ayat ni! "Biar perjalanan hidup ini dipenuhi warna warni cinta....
Biar semuanya terpahat di ingatan kita..
Agar bila kita tidak lagi cantik, tidak lagi hensem, tidak lagi gagah perkasa...semua kenangan itu akan jadi ubat untuk kita..
Dan kerana itu juga aku ingin mencipta seberapa banyak kenangan dalam hidup ini...." Perfecto!

najwa's said...

wah, hepi anniversary =)
semoga kekal hingga ke syurga <3

Mama2Q said...

tq najwa..amin...moga kita sama2 bahagia ...actually tgk najwa beli buku tu yg teringin nak baca jugak....:)

Mama2Q said...

Maryayusuf...
hehe tak sangka ayat jiwang karat saya jd perhatian marya...malu lak... by the way tqvm dear...

Mama2Q said...

najwa ewa...tq ya dik...amin..moga adinda jua cepat ketemu jodoh hingga syurgamu...