Thursday, August 23, 2012

Raya kami...2012...

As-salam....
Selamat Hari Raya semua....masih ada yang beraya lagi kan...
Kami dah selamat sampai semula ke Johor pada hari raya ke4 semalam...
Alhamdulillah tiada jem teruk yang ditempuh, sekadar kenderaan perlahan akibat banyaknya kereta di jalanan....itupun hanya bermula dari R&R Sg Perak hingga ke terowong Menora, Ipoh. Selepas Kl jalan lagi lengang....alhamdulillah....

Bercerita tentang raya...just nak upload pictures la....
Malas nak tulis panjang2....
Caption pun malas....kata pictures speak thousand words....hahaha...




Sara: semua orang pun cium...tp pic cium mama and papa takde ...:(




Our new family member, born 1 day before raya....Doc Najwa, ini ler baby yang awak jaga masa dalam perut dulu....Muuahh dari dia utk Dr Najwa....



p/s : ada lagi pic raya.....nanti sambung upload lagi.......



7 comments:

Marya Yusof said...

As salam Doc,

Barulah boleh nampak muka doc & family dgn jelas! Salam Aidilfitri... Berseri2 semuanya dihari raya! :)))

~najwa~ said...

Alolo....teciknya baby.... Alhamdulillah.

Mama2Q said...

Asssalam marya...
hihi...nampak sgt jelas ker...malu ler....sbb tu selalu letak gambar muka kecik2...ekeke

Mama2Q said...

najwa...heheh....kecik2 cili padi..kalau nanges satu rumah dengar...

Lina Daniaty said...

wah, qaid udah punya adik ya... jadi pingin anakku Bilal cepat punya adik juga. klo sekarang masih blm tenang utk pikir ksana. doakan ya..

Mama2Q said...

Lina,
Oh bukan, itu saudara sepupu si qaid, anaknya kakak saya...qaid belum ada tanda2 mau adik lagi..hehe...doakan saya juga....moga2 adalah adik qaid dalam waktu terdekat ini....amin...;)

ANAK MAMA SAYANG said...

Aa..sejibik sama baju rasa kita...hikhik.....apantah jenama baju ni...