Thursday, August 30, 2012

Nak Boboiboy jugak!

As-salam
Ini tentang baby Qaid Mukhlis yang sudah tak berapa baby lagi....
Dia bakal menjelang 2 tahun pada 8hb Sept ini insyaAllah..

Sehari dua ni Qaid sangat2 obses dengan boboiboy...

Ini pic dua hari lepas....beria2 menangis nakkan baju boboiboy kakak punya..bagai nak rak dia mencari dalam gobok kakak, nasib baik kakak rela hati jer kasi adik pakai....


Dan ini pic malam ni...beria2 menangis bagai nak rak minta baju boboiboy kakak lagi sekali. Nasib baik mama dah basuh! Terpaksa lah cari dalam timbunan baju yang belum sempat berlipat tu...huhu....

sedih no mukanya tu, macam mama tak kasi makan lagaknya..padahal minta baju jer...

Cool down dik, ni ha mama bagi baju kakak...

Dan ini wajah ceria dia lepas dah dapat pakai....aduhai anak....

Weekend ni mama pegi tesco lah, cari baju boboiboy utk adik barang sehelai dua, insyaAllah!



4 comments:

en_me said...

tesco seri alam ke tesco plentong ke mama tuu? ehhheee

Dr Singa said...

jangan sehelai dua!
tujuh helai
sehari satu!

gadisBunga™ said...

mama nak gi tesco mana mama? nak ikot boleh...? :p

Mama2Q said...

en me...tesco seri alam jer...tesco plentong lum pandai pegi...hihi...


GB, jom ,meh ler ikot! jumpa di sana!!

Drsinga..hehe...jenuh....dah ratus2 gak la jumlah kalau 7 lai...