Wednesday, January 25, 2012

Jom main makcik-makcik beli sayur

                Entry ini ditulis pada hari selasa (auto published)

Mama: Nak ke mana tu makcik?
Sara: Makcik nak pegi kedai..
Mama: Makcik nak gi kedai beli apa?
Sara: Makcik nak gi beli sayur..
Mama: Makcik nak beli sayur apa?
Sara: Nak beli brokoli dengan karet (carrot)
Mama: ok,makcik ada duit ke nak gi kedai tu?
Sara: ada la....ni dalam beg duit makcik ni...

bawak beg biru (bakul sayur), henfon merah, dan beg duit manik2...sebijik mcm makcik2 kat kampung...huhu..

Nota: Kesian anak mama ni, takde kawan nak ajak main masak2 dan main makcik2...abih2 pun ajak mama jer main...tu pun nasib baik mama ada masa layan..takper tunggu adik besor sikit, main gomol2 dan tumbuk2 ngan adik plak yer...hehe




2 comments:

sue zainun said...

makcik2..nape makcik nie comel sangat..hehehe

Mama2Q said...

hihi...makacih to aunti sue,kata makcik kecik tu...