Sunday, November 20, 2011

Gaya Qaid di dapur..


Hihi...ini bukan chef yer tuan puan sekalian....
Ini cuma gaya seorang peneman setia mama di dapur....mana taknya, pantang mama hilang dari pandangan, dia mesti cari, so ke mana mama pergi, apa mama buat, semua dia nak bersama mama, nak ikut mama....

Oleh sebab selalu sgt ada kat dapo, byklah gambar dia , mcm2 gaya ada, nanges, ketawa, sampai lah gaya nak tido..huhu.....





ni gaya org ngantuk tp nak kena teman mama jugak..hihi

p/s;;;ada sesapa nak sponsor satu lagi walker? walker ni kakak punyer, elok lagi, tp dah naik itam...huhu

2 comments:

Jiejah @ Iza said...

header baruuuuuuu hihihi .
adeel punya walker pun dah naik hancur ,saje beli hat murah pestu bg dia lenjan abes²an . pestu leh buang ekekeke.

Mama2Q said...

ija...header lama, letak pic ajerr.....hihi....
beli walker mahal2 pun nak naiknya kejap je kan, sementara lumberjalan..pastu dah tak pakai, unless ada adik lagi...hihik