Tuesday, October 7, 2014

Photoshoot Raya

Salam AidilAdha semua...
Berapa ekor tumbang  tahun ni?
Kami?
Kami berkampung dalam umah jer tahun ni, langsung tak ke mana2. Balik kampung pun tak. Cuti sehari, rasa macam tak raya pun.
Tapi jangan taktau, kami bangun pagi2, dan mandi sunat hari raya juga!
Petangnya babysitter Qaid datang bawak daging korban...TQ so much kak!

Tak beraya, habis tu ada photoshoot raya juga?
Wakakaka....jangan marah mama okeh anak2....ini photoshoot raya Aidil fitri yang lalu...baru sempat nak upload pictures....Haha jangan marah okey.
Ibu beranak 3 tanpa maid, macam nilah gayanya...







Teringat 2008...Kami berdua...

2009....Alhamdulillah kami ber3

2010...Berganda kegembiraan....kami ber4


2014....Syukur padamu Ya Allah...kami kini ber5


Moga bahagia ini kekal hingga jannah...amin

Kalian permata hati belahan jiwa mama dan papa

Moga kalian selalu dilindungi Allah di mana jua berada.....





3 comments:

Dr Singa said...

gambar kat header dah kena tukar tu.. kan dah tambah si kenit
:)

Mama3Q said...

betul la kak, tapi tak de masa betul skrg ni....asik tido awal...nak jenguk blog akak pun tak sempat jer....kena amik cuti nak wat header baru nih....

Marya Yusof said...

As salam Mama3Q,

Apa khabar? Mmg lama tak dgr berita tgk2 family bahagia ni... sweet & cheerful... Barakallahufikum...